Thursday 2 November 2017

Tenk Forex Handelsmann


thinkerswim Review. Trade alle produkter fra en konto. Avanserte handelsfolk som ønsker å konsolidere alle sine kontoer, vil elske evnen til å handle forex, futures, aksjer og mer alt fra en konto. Denne komplette profesjonelle løsningen fra thinkorswim hjelper deg med å spare tid og bedre spor Din mangfoldige portefølje for å ta rask fordel av å endre markedsforhold Andre forexmeglere krever separate kontoer for å handle med ulike produkter, noe som kan være en hasslemission og ikke-provisjonsprisstrukturer, gir fleksibilitet. Tradere som holder øye med kostnadene vil velge mellom valg mellom provisjon og ikke-provisjon forex trading Ikke-kommisjon-baserte par handler i trinn på 10.000 enheter og thinkerswim kompenseres gjennom standard spredning Kommisjon-basert handel er når thinkorswim belaster et gebyr på hver handel utført Den provisjonsbaserte strukturen kan redusere trading kostnader for høyere volumhandlere. Topp-av-linjers mobilapp. Trye sanntidsnotater og diagrammer med over 180 studier gir deg mulighet til å utføre en grundig teknisk analyse og få den beste prisen, alt på flukt fra smarttelefonen. Tilpassede varsler gir deg beskjed om viktige posisjonsendringer, slik at du kan være proaktiv når du er på farten. Firestjernede iPhone - og iPad-anmeldelser for den nåværende versjonen fører pakken med forex mobile app reviews. More valuta par enn de fleste meglere. Med 100 omsettelige valutapar sitter thinkerswim blant de beste forex meglerne i denne kategorien Traders med erfaring i kryss valutapar kan dra nytte av de mange omsettelige parene for å utnytte valutasvingninger i mindre utviklede økonomier Internasjonale kunder som ønsker diversifisering, kan også dra nytte av over 100 valutapar. De beste kundesupportalternativene. Thinkorswim leverer live chat, telefon og e-postsupport, og stiger over pakken med sin fysiske detaljhandelskontor gjennom TD Ameritrade Gå inn på et lokalt kontor for å finansiere din konto eller still et spørsmål om plattformen. Utstyr kun tilgjengelig for Abonnenter av deltakende rådgivende firmaer. Automatisert handel er den eneste tjenesten som mangler i denne ellers robuste plattformen. Automatiserte handelsverktøy er bare tilgjengelig hvis du er abonnent på en av thinkorswims partner-rådgivende nyhetsbrev. Dessverre for forex-handelsfolk, er de fleste nyhetsbrevene rettet mot alternativer trading Hvis du trenger en automatisert funksjon, sjekk ut FXDD eToro eller TradeKing. Ingen plattform for nybegynnere. Fordi thinkorswim-plattformen er så komplett og kraftig, vil nybegynnere ha problemer med å lære systemet. Nybegynnere kan dra nytte av et mer begrenset funksjonssett som er lettere å navigere før du gjør spranget til thinkorswim Thinkerswim krever også et innskudd på 3.500, noe som er vanskelig å svelge for mange nybegynnere. MB Trading er en sammenlignbar megler med alternativer som er skreddersydd til nybegynnere. Detaljer. Forex Trade 1 00 0 10 per 1.000 lot. Forex Handel Kostnadstype Flat og pips. Futures Trade 2 25 kontrakt. Minimum innskudd 2.000.Oppdrag Handel 9 99 0 75 kontrakt. Stock Tr ade 9 99.Clearing Method Dealing Desk. Maximum Leverage International 50 01 00.Maximum Utnyttelse US 50 01 00.Similar Products. Forex Trader. I er glad for å kunngjøre at vårt web er satt opp endelig og sakte har vi startet med våre aktiviteter Vi er ikke komplett siden vi har mer jobb med sikringsfond registrering, men det er. Du har lagt merke til i det siste at jeg er her sjelden og mindre og mindre hver uke Det er fordi den viktigste perioden på 14 års handelskarrieren min er nær, og jeg har å bestemme seg for noen. Jeg håper at du er klar over at dette er det viktigste spørsmålet når du bestemmer deg for å handle forex langsiktige eller når du allerede handler og mister pengene. 31. mai gjorde jeg en AUD USD-analyse og forutsigelse av mulige neste trekk i markedet Se hvor nøyaktig min daglige analyse var, og vær så snill å skrive hvordan. Har du noen gang forestilt deg hvordan forex trading floor ser ut og hvordan de store aktørene handler Hvis du ikke, begynner å tenke på det nå Hvorfor Vel, snart du skjønte. Mark mistet alt på hatten hans ital flere ganger mens han lærte å handle, inkludert en anledning da han mistet mer enn hele sin nettoverdi. I 1982 solgte han nakne samtaler. Vel, det er ikke lett å svare på dette svært delikate spørsmålet, men jeg skrev i min risikoside at du bør alltid bruke et stoppforsinkelse for å forhindre at du blir kapital fra. Jeg skrev denne artikkelen for et år siden, men jeg forklarte ikke at noen av meglerne bruker denne metoden til å svindle klientene. Ja, de skal jeg prøve. Dette er mitt handelsbord og alt jeg kan si for begynnelsen av denne artikkelen er at jeg trenger flere skjermer Ja, flere skjermer er svært viktige for alvorlige. De fleste søker etter en enkel måte å bli rik på og jeg vet det meste av forexhandlerne tenk det samme Men som jeg alltid skrev i min.3 ting jeg ønsket at jeg visste da jeg begynte å handle Forex. Trading Forex er ikke en snarvei til øyeblikkelig rikdom. Exessiv løftestang kan slå vinnende strategier til tapere. Retail sentiment kan fungere som en kraftig trading filter. Everyone kommer til Forex markedet for a Årsak, som strekker seg mellom bare for underholdning til å bli profesjonell handelsmann, begynte jeg å håpe å være en heltid, selvforsynt Forex-aktør, jeg hadde blitt lært den perfekte strategien jeg tilbrakte måneder med å teste den og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25.000-35.000 a Årsavslutning på en 10.000 konto Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Skal du detaljene, planen min mislyktes Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker Jeg visste ikke hva som slo meg noe tok noe galt Heldigvis sluttet jeg å handle på det tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i min utvikling for å være den næringsdrivende jeg er i dag 3 år med lønnsom handel senere , det Jeg har vært gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsfolk. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange handelsmenn kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventet og ikke forstå hvorfor disse er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle forex. 1 Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity. I motsetning til hva du har lest på mange nettsteder over nettet, vil Forex trading ikke ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, blir bestemt mer av beløpet av penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er Det gamle ordtaket Det tar penger å tjene penger er en nøyaktig en, Forex trading included. But det betyr ikke at det ikke er et verdifullt forsøk, men det er mange gode Forex-forhandlere der ute som handler for livet. Forskjellen er at de har sakte utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsfolk hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter. Med andre ord, for å forsøke å få 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av dine konto i et gitt år . Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg. Du kan si Det er sant uttalelse hvis du har en strategi med en trading edge. Din forventede avkastning skal være positiv, men uten å ha innflytelse, er det kommer til å være et relativt lite beløp og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, så satser handelsmenn på å målrette mot de store gevinster som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger. Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. Lets si at jeg hadde en mynt som når hodene ble truffet, ville du tjene 2, men når haler ble slått, du ville miste 1 Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt du vil vende den mynten Du vil vende den om og om igjen Når du har 50 50 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det ingen brainer mulighet til at du aksepterer. Nå la si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste hver besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning vil du ikke fordi en dårlig flipp av mynten vil ødelegge livet ditt Selv om du har nøyaktig samme prosentvise fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex handelsfolk se sin handelskonto De går all-in på en eller to trad es og ender opp med å miste hele kontoen Selv om deres bransjer hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Slik kan innflytelse føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan Vi løser dette En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som en guide kan skråstille oddsene i din favor. Den tredje leksjonen jeg har lært, bør ikke komme som en overraskelse for de som følger artiklene mine ved hjelp av spekulativ sentimentindeks SSI Jeg har skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet Jeg har noen gang brukt og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens dag. SSSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver store valutapar Det er ment å bli brukt som en kontrarisk indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler, har slått min handels karriere helt rundt. Les av mine feil. Hvis jeg kunne fortelle meg yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle Forex, dette ville være listen jeg ville gi jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp min .--- Skrevet av Rob Pasche. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirke den globale curren ncy markeder. var gjennomgang besøk site. Fixed problem hederlig avtale oppnådd. Fixed problem hederlig avtale oppnådd. Jeg skriver som en oppfølging til mitt innlegg fra 10. oktober. De har kommet tilbake i god tid lovende å betale tilbake de slettede gevinster. I har ikke mer klage for å opprettholde og glad for at dette problemet er løst på grunn av at de ser etter kundenes tilfredshet. 10. oktober 2016 postet jeg anmeldelsen nedenfor. Etter noen uker mottok jeg en e-post med hvem ThinkForex ba meg om å finne en løsning og vi gjorde det Så nå er jeg glad for å si at deres oppførsel er veldig propositiv og positiv, og vi løste noen problemer. Mitt forslag er å lese nøye om noe av kontrakten, veldig viktig ting å gjøre før du begynner å handle. Jeg ga 5 stjerner fordi mine følelser er positive etter så mye tid jeg tenkte dårlig om dem. Varm hilsen M Pratico. Oct 10, 2016 - 1 stjerne På oktober 7th handlet min EA på kabel og tjente rundt 8.000 € på fortjeneste, og jeg flyttet disse fortjeneste, mer 4.000 00 EUR til en annen konto Etter 3 dager i dag 10 10 2016 kl 21 00 fra Susana Martins fikk jeg denne e-posten. Kjære, Vær oppmerksom på at følgende bransjer er justert Marked EURGBP GBPAUD GBPCAD GBPCHF GBPJPY GBPNZD GBPUSD Gjennomsnittlig handel Pris Klient Avg Fyllingsfrekvens 0 9145 1 6085 1 6160 1 1928 126 3717 1 7047 1 2147 Justering Pris som ovenfor Justering 1.965 17 debiteres til konto 1103681 Årsak Latent off-market-prising, som ikke er æret Vi beklager eventuelle ulemper som er forårsaket av denne saken Hvis du ønsker å diskutere dette videre, eller ønsker en individuell handel sammenbrudd, vennligst ikke nøl med å svare på denne e-posten Vennlig hilsen, ThinkMarkets Client Service Team. Og jeg svarte umiddelbart med denne e-posten hei du gjorde en feil for at denne kontoen aldri handlet, vennligst tilbakestill handler og gi meg tilbake beløpet fikk regelmessig hilsen - mitt navn. Med andre ord, etter dager, uten kommunikasjon satte de sine smusshender i lommen min absurde, urettferdig, opprørende og scanda lous. Let s se hva de vil gjøre next. Stay tuned jeg vil update. Reply ved ThinkMarketsCS sendt 1 november 2016 Hello Mariateresa. On 7 oktober 2016 GBP var ekstremt volatile og krasjet på mindre enn et minutt som resulterer i pris ventetid Per vår Vilkår og betingelser 7 10, forbeholder ThinkMarkets seg retten til å foreta de nødvendige korrigeringer eller justeringer på kontoens involverte, inkludert, men ikke begrenset til, å holde tilbake eventuelle fortjeneste som er resultatet av prisforsinkelse. 7 10 Internett, tilkoblingsforsinkelser og prisfeedfeil kan skape en situasjon der prisene som vises på handelsplattformen, ikke nøyaktig reflekterer markedsrenten. ThinkMarkets tillater ikke å utøve arbitrage, og tillater heller ikke at kunden utnytter prisforsinkelsestransaksjoner som stoler på prisforsinkelse eller arbitrage muligheter kan bli tilbakekalt etter eget skjønn. ThinkMarkets forbeholder seg retten til å foreta de nødvendige korrigeringer eller justeringer på kontoens involverte, inkludert, men ikke begrenset til, å holde tilbake eventuelle gevinster gjort av kunden mens du bruker denne trading taktikken Kontoer som er avhengige av arbitrage-strategier, kan etter eget skjønn av ThinkMarkets være underlagt ThinkMarkets intervensjon og godkjenning av eventuelle Transaksjoner. Mens noen av dine bestillinger 7. oktober 2016 ble fylt riktig, ble de fleste GBP-transaksjoner ikke fullført på riktig pris. ThinkMarkets ment å debet kontoen din der handlingene skjedde, men den kontoen gjorde n ot har nok balanse på grunn av at midler flyttes til forskjellige kontoer ved interkontooverføringer initiert av deg. Kontoinnehaveren ThinkMarkets måtte justere saldoer på to andre kontoer under navnet ditt Begge fradrag tilsatt opptil mengden av markedsfyller. Alt av denne informasjonen ble kommunisert til deg som en del av en intern gjennomgang som ble initiert når du kontaktet oss. Som alltid gir vi en gjennomsiktig gjennomgangsprosess og vil alltid svare på eventuelle klientforespørsler som følger de riktige interne prosedyrene. ThinkMarkets Clients Services. Correcting situasjonen - hederlige ting. Jeg skriver som en oppfølging til innlegget mitt fra 10. november. De har kommet tilbake i god tid, lovende å betale tilbake de slettede gevinster. Jeg har ingen klage til å opprettholde. Ny 10, 2016 - 1 stjerne jeg ville tro to ganger om å åpne en konto hos Think Markets. De reverserte alle mine handler fra dagen for GBP-krasjet den 7. oktober. Jeg handlet på mange andre meglere den dagen, og de er den eneste megleren som en re trekke dette. Susana ThinkMarkets 10. oktober 21 12 CEST Kjære mitt navn Vær oppmerksom på at følgende bransjer er justert Marked EURGBP GBPAUD GBPCAD GBPCHF GBPJPY GBPNZD GBPUSD Gjennomsnittlig handelskurs EURGBP 0 9140 0 9145 GBPAUD 1 6052 1 5913 GBPCAD 1 6030 1 5875 GBPCHF 1 1879 1 1825 GBPJPY 126 0609 125 2160 GBPNZD 1 7003 1 6839 GBPUSD 1 2281 1 2111 Justering Pris som ovenfor Justering debet 18 315 61 Årsak Latent off-market-prising, som ikke er æret Vi beklager eventuelle ulemper som er forårsaket av denne saken Skulle du ønske å diskutere dette videre, eller vil ha en individuell handelssammenheng, vennligst ikke nøl med å svare på denne e-posten Vennligst hilsen, ThinkMarkets Client Service Team. Jeg har et par venner som også handler på Think Fx som kanskje ikke gjorde som mye penger som meg, men handlet på samme par, samtidig og til samme priser, og de hadde ikke sine handler reversert. Så hvis handler reverseres på en Think Market-klientkonto, bør de reversere d på alle Think Markets kontoer og omvendt Det faktum at Think Fx er kirsebær plukker hva som handler om å reversere viser at de egentlig er en bøttebutikk og ikke bør brukes av noen seriøse forhandlere. Jeg sendte selvfølgelig Tenk fx mine klager og fortalte dem de gjør er feil, uetisk, ulovlig, etc, og det eneste svaret jeg får er noe generelt malrespons jeg viste selvsagt dem klart bevis på en annen konto som handles på samme priser, samme par, samtidig og deres Bare svar er at de ikke kan kommentere en annen persons konto. Jeg kan ikke tro at regulerte meglere har makt til å bare velge og velge hvilke bransjer de vil avbryte og reversere. Vil være å gjøre formelle klager med regulatorombudsmannen. Jeg vil gjerne rette opp min tidligere uttalelser om tankemarkeder Jeg er fornøyd med sine tjenester. Ny 15, 2016 - 1 stjerne Jeg er bare å komme rundt for å legge inn denne klagen, da jeg var alvorlig syk med noe virus jeg fanget på reise jeg var i hospita Jeg har så lenge hatt et hjem for de siste 3-4 ukene og kunne ikke gjøre noe. Jeg ser at ulike andre forhandlere på Think Markets har hatt de samme problemene som meg på samme dag 7. oktober. Som forrige plakat tjente jeg penger på andre meglerhandel handler de samme prisene og parene og på samme tid som min Think Markets-bransjer. Disse meglerne reverserte ikke mine handler. Jeg tror hva Think Markets har gjort, er rett og slett. De sier at det er en klausul i deres vilkår og betingelser de tror gi dem rett til å stjele klientene, når de tjener dem. Jeg er helt sikker på om jeg ville ha mistet penger, de ville ikke returnere pengene mine basert på markedspriser. Hvis de ikke respekterer mine handler, tar jeg til rette noen andre gjør det samme, kanskje vi burde organisere sammen. Besøke med Think Markets Konto Åpning og Support Teams. Jeg har noen spørsmål når jeg åpnet kontoen min med ThinkMarkets 2 uker siden Kontoadministratoren var veldig hjelpsomme og tålmodig guidet Jeg abt å åpne kontoen og sende pengene mine. Senere har jeg tvil om å få tilgang til pengene mine av Fondforvalteren sin en administrert konto, og heldigvis svarte deres Support Team raskt på meg og fjernet min tvil. Takk for god kundeservice. Jeg bare ønsket å sette på rekord deres gode og effektive service. Gaza Strip, palestinsk territorium, okkupert. Hi, ved 16. juni jeg trekker fra min handels konto i TF tror forex det var 720 og jeg ber om å bli betalt av visumet mitt ville jeg liker å nevne at mitt opprinnelige innskudd var bare 250 og jeg gjør det ved å bruke mitt nye utstedte visum som er ferdig med 9100, så hva de må gjøre, og de har gjort før, er å refundere visumet mitt med mitt innledende innskudd 250, så send resten eller min trekk beløpet til min lokale bankkonto, dette er hva som skjedde i fortiden, flere ganger 17. juni mottok jeg en e-post som sa Kjære klient. Etter å ha tilbaketrekningsforespørsel behandlet vi en tilbakebetaling til kredittkortet ditt -5108 VISA - men kredittkortet avviste refusjon Gi oss beskjed hvorfor dette ville være tilfelle, og hvis penger må sendes via Neteller som før. Så svarer jeg på dem at dette avslaget skyldes at du refunderer pengene til mitt utløpt visum mens du skal sende det til mitt nye visum at jeg gjør innskuddet av det 4 dager etter det ingenting skjedde - inkludert SAT, søndag - på mandag kontakter jeg deres live chat og spør hvorfor er forsinkelsen, men ikke noe klart svar ble mottatt, så jeg spør om jeg kan kansellere min trekk og lage en ny trakk seg tilbake til min nettkonto, slik at den levende chatpersonen er enig med meg om dette trinnet og sender min kanselleringsforespørsel til finansdepartementet 21. juni la jeg et nytt trekk 550 til min nettkonto, og jeg vil gjerne nevne at jeg legger inn og bli trukket tilbake ved hjelp av denne neteller-kontoen mer enn 10 ganger minst i en periode på minst 18 måneder, så jeg var innskudd fra denne neteller-kontoen som slutter med 705 og mottas trukket tilbake til samme neteller-konto som slutter med 705 dager etter at jeg mottok en e-post fra TF det de sendte til meg tilbaketreket, så jeg logget på nettverket for å sjekke om jeg virkelig mottok det, men jeg overrasket at ingenting mottok det, så jeg kontaktet dem ved live chat og spør om det. Yen live chat person sa at den ble sendt til min neteller konto så jeg sender til ham et skjermbilde fra min Neteller-konto som viser at jeg ikke har mottatt midler fra TF, han overfører skjermbildet til finansavdelingen og ber dem om å investere i dette tilfellet, etter 24 timer mottok jeg ikke noe svar fra dem jeg kontakter live chat igjen i dag og nevner min tilbakekjøpte billett til Jane live chat person hun svarer meg at min trakk ble sendt til neteller konto som slutter med 196 OMG OMG, er du kiding meg, men jeg deponerer aldri noen penger ved hjelp av denne kontoen - jeg sa - hvordan kommer du, send meg, trakk meg tilbake til en nettkonto som aldri har brukt før. Hun ber meg om å kontakte neteller angående dette problemet siden begge regnskapene 705 og 196 er mine, så jeg svarte henne at det vil koste meg mye penger å ringe neteller fra mitt land og den andre neteller-kontoen er inaktiv og jeg har aldri brukt den i mer enn 2 år nå, det er også GBP-basisvaluta, så hvis jeg lykkes å løse dette problemet med neteller, vil jeg fortsatt miste spredningen mellom utveksling 550 til 366 GBP nei nevne at det ikke er min feil i det hele tatt. Hun svarer på meg at hun vil videresende dette problemet til finansavdelingen og råd meg om å kontakte dem igjen etter 3 timer for å se hva som gjør denne feilen, jeg kontakter dem etter 5 timer. Yen live chat person sa at de sender trukket tilbake til min registrerte epost med TF da jeg prøvde å nevne at han aldri noensinne bruker denne neteller-e-posten for å sette inn penger til min TF-konto eller motta seg fra TF ved denne e-postkontoen, fortsetter han å svare meg med disse ordene. Som sagt, i henhold til politikk for hvitvasking av penger, må vi sende til kontoen registrert e-post, med mindre kundene informerer oss ellers. Jeg prøvde å diskutere ham at jeg aldri bruker denne e-posten til å sende eller motta penger ved hjelp av denne e-posten, så hvordan kom du bruker det nå, men han fortsatte å svare på de samme ordene nå, og etter at det første problemet med visum refusjonen skjedde også etter at mitt andre neteller problem skjedde, må jeg lure på om TF Global sendes tilbake til en tredjepart, eller de har bare en 24 timer drunkne ansatte. Jeg fant dem å være svært uhøflig og vps-tjenesten de tilbyr er en vits. Du må gjøre visse mengder per måned for å få gratis ellers tar de deg 95 per måned for det jeg fikk slugged med det, og når jeg avbrutt den 2 1 2 uker i måneden tar de fortsatt hele beløpet slik at folk holder seg borte fra disse fuc. Reply av Chris Reynolds sendt 30. september 2015.Hi Mathew, jeg beklager hvis du føler at noen som du kommuniserte med var frekk - ikke vite fullt navn eller communica Jeg kan ikke henvise til dette og undersøke, men hvis du vil kontakte meg direkte, vil jeg gjerne se på det. Med hensyn til VPS er det riktig at du må gjøre en rekke partier for at vi skal dekke kostnaden Dette er angitt i vilkårene du godtar når du registrerer deg for VPS. Vær oppmerksom på at dette ikke er vår egen VPS-tjeneste, vi bruker BeeksFX. Gebyrene belastes av dem, og vi tilbyr bare en gest av goodwill for å dekke dem gebyrer hvis du har gjort et forhåndsbestemt antall tomter Basert på avgiften på 95 har du lagt merke til det er Pro Plus VPS som krever 20 partier per måned. Hvis du var en lavere volumhandler, kan du velge Pro VPS som koster mindre ca 50 og krever bare 10 deltakere, forutsatt at de oppfyller dine behov Vi er alltid glade for å betale VPS-avgiftene dersom vilkårene og betingelsene er oppfylt, og hvis du har spørsmål om dette, vennligst ring meg takk, Chris.3 Ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte trading Forex. Trading Forex er ikke en snarvei til instant wealth. Excessive leverage kan slå vinnende strategier til losers. Retail sentiment kan fungere som et kraftig trading filter. Everyone kommer til Forex markedet for en grunn, spenner mellom bare for underholdning til å bli en profesjonell handelsmann jeg startet håper å være en heltid, selvforsynt Forex-aktør, jeg hadde blitt lært den perfekte strategien jeg tilbrakte måneder med å teste den og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25 000 - 35 000 i året av en 10 000 konto. Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til Jeg var så bra, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv, jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Å skaffe deg detaljene, min plan mislyktes. Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto ikke er veldig tilgivelse Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker Jeg visste ikke hva som slo meg noe var galt Heldigvis sluttet jeg å handle på det tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM Jeg tilbrakte de neste par årene jobbet wi de handlende rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i utviklingen min for å være handelsmannen jeg er i dag. 3 år med lønnsom handel senere, det var gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk bli vellykkede eller mer vellykkede handelsfolk. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange handelsmenn kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventer og ikke forstå hvorfor disse er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da Jeg begynte å handle Forex. 1 Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity. I motsetning til hva du har lest på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av beløpet av penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er Det gamle ordtaket Det tar penger å tjene penger er en nøyaktig en, Forex trading included. But det betyr ikke at det ikke er et verdifullt forsøk, men det er mange gode Forex-forhandlere der ute som handler for livet. Forskjellen er at de har sakte utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter. Med andre ord, for å forsøke å få 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av dine konto i et gitt år . Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg. Du kan si Det er sant uttalelse hvis du har en strategi med en trading edge. Din forventede avkastning skal være positiv, men uten å ha innflytelse, er det kommer til å være et relativt lite beløp og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, så satser handelsmenn på å målrette mot de store gevinster som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger. Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. Lets si at jeg hadde en mynt som når hodene ble truffet, ville du tjene 2, men når haler ble slått, du ville miste 1 Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt du vil vende den mynten Du vil vende den om og om igjen Når du har 50 50 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det ingen brainer mulighet til at du aksepterer. Nå la si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste hver besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning vil du ikke fordi en dårlig flipp av mynten vil ødelegge livet ditt Selv om du har nøyaktig samme prosentvise fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex handelsfolk se sin handelskonto De går all-in på en eller to trad es og ender opp med å miste hele kontoen Selv om deres bransjer hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Slik kan innflytelse føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan Vi løser dette En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som en guide kan skråstille oddsene i din favor. Den tredje leksjonen jeg har lært, bør ikke komme som en overraskelse for de som følger artiklene mine ved hjelp av spekulativ sentimentindeks SSI Jeg har skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet Jeg har noen gang brukt og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens dag. SSSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver store valutapar Det er ment å bli brukt som en kontrarisk indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler, har slått min handels karriere helt rundt. Les av mine feil. Hvis jeg kunne fortelle meg yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle Forex, dette ville være listen jeg ville gi jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp min .--- Skrevet av Rob Pasche. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirke den globale curren ncy markeder.

No comments:

Post a Comment